Bling Bling Bling~

Bling Bling Bling~

poniedziałek, 3 lutego 2014

The Best Female Korean Rappers

 Wnioskując z poprzedniego wpisu (LTE Rap) mniej - więcej znacie moich ulubionych rapperów. Teraz nadszedł czas na prezentację  moich ulubionych rapperek.Oczywiście uważam, że jest wiele utalentowanych dziewczyn w tym fachu.Niestety znajdą się też takie, które są rapperkami chyba tylko dlatego, że nie potrafią śpiewać. Musiałam sporo pomyśleć tworząc tę listę i ostatecznie wybrałam 3, które moim zdaniem zasługują na miano świetnej rapperki. Kolejność w jakiej będą tutaj jest przypadkowa, gdyż nie udało mi się ostatecznie wybrać numeru 1 :). Zapraszam~~

  • Tasha / Yoon Mi Rae (31.05.1981)




Obecnie członkini utworzonej w 2013 roku grupy MFBTY.

Yoon Mi Rae - Memories


Yoon Mi Rae - Get It In


MFBTY - Sweet Dream 


  • Zinger (Secret) (02.02.1990)

Członkini Secret może i nie ma zbyt dużej możliwości wykazania się w piosenkach zespołu, ale można znaleźć wiele nagrań, na których naprawdę dobrze rapuje.

Zinger - 50 cent's Candy Shop




Zinger - Amazinger


Freestyle


Zinger


  • Miryo (BEG) (02.11.1981)


Myślę, że nie ma osoby, która nie opisałaby jej jako świetnej i naprawdę utalentowanej.

Miryo - DIRTY


M&N - Tonight




Miryo 



Miryo - Kill Bill


+

Występ 5 koreańskich rapperek m.in. Miryo i Tashy



Mile widziane komentarze. Podzielcie się waszą opinią na temat umiejętności koreańskich rapperek.

N



1 komentarz:

  1. U mnie na 1 miejscu jest CL <3
    Do moich ulubionch należą też: Amber, Jia i Hyuna

    OdpowiedzUsuń